SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clue PR wygrała przetarg Netto Polska

Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.

W ramach współpracy agencja odpowiada za komunikację produktową i korporacyjną Netto Polska na rynku polskim. Zakres działań Clue PR obejmuje kompleksową obsługę w zakresie brand i product PR, w tym prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikację kryzysową.

Strony nie ujawniają szczegółów umowy.

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

Dołącz do dyskusji: Clue PR wygrała przetarg Netto Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GluePR
Jakie agencje były zaproszone do przetargu? Clue PR, Clue PR i... Clue PR ?
odpowiedź