SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE

Agencje CN Group, El Padre i ICP Group wygrały przetarg Polskiej Grupy Energetycznej na jej obsługę eventowo-marketingową. Wartość budżetu wynosi ponad 10 mln zł.

Przetarg na obsługę eventowo-marketingową PGE trwał od grudnia ub.r. Wpłynęło w nim 12 ofert od 15 firm. Złożyły je: Mediacap, CN Group, MyPlace, ICP Group, Accata, El Padre, Plej, VMR, spółka Forsail M. Fornal P. Zagrobelna oraz konsorcja: BERM z KDK, Posterscope Polska z Red8 Events, 2m Group Katarzyna Szulc, 2m Group Beata Domagalska z Eurek!Art. Najniższą prowizję zaproponowało konsorcjum MERM z KDK -0,1 proc., najwyższą z kolei ICP Group - 11 proc. Pozostałe agencje zaproponowały 6 lub 8 proc. prowizji.

W ostatnim etapie przetargu PGE odrzuciła oferty Posterscope i Red8 Events, BERM i KDK oraz MyPlace.
Do współpracy spółka wybrała agencje: CN Group, El Padre i ICP Group. Będą pracować dla PGE przez dwa lata od momentu podpisania umowy.

Zajmą się usługami eventowo-marketingowymi dla PGE Obrót i PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Budżet pierwszej oszacowano na 5,9 mln zł, drugiej - 4,92 mln zł brutto.

Do ich zadań należeć będzie m.in. kompleksowa obsługa, przygotowanie i organizacja różnego rodzaju eventów oraz innych działań promocyjnych. Będą to m.in. konferencje, akcje sportowo-rekreacyjne, akcje wspierające sprzedaż oraz promujące punkty sprzedaży PGE, eventy promujące ofertę, spotkania z klientami jak i spotkania wewnętrzne, szkolenia, wyjazdy integracyjne oraz koncerty (także masowe).

Dołącz do dyskusji: CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl