SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)

Agencja Ambasada Brand Communication po wygranym przetargu firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Polska przygotowała kampanię reklamową marki Nasic.

Agencja opracowała i realizuje na zlecenie firmy Klosterfrau Healthcare Polska telewizyjną kampanię leku na katar Nasic.

Nasic to lek o podwójnym działaniu, który przynosi szybszą ulgę od kataru. Film stworzony przez Ambasadę BC ma w czytelny sposób komunikować przewagi rynkowe produktu, takie jak szybkie gojenie i odblokowanie nosa. Spot emitowany będzie w Polsce i w Niemczech.

Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Produkcją filmu zajęło się studio Papaya Films. Dotychczas marka Nasic nie była wspierana reklamowo.

Dołącz do dyskusji: „Co ma pies do kataru?” w kampanii marki Nasic (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
psu na budę,
a dziewczyna mówi z zatkanym nosem. lol.
odpowiedź