SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Bądź Limonką!” w kampanii nowej wersji smakowej Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola Poland Services wprowadziła do sprzedaży wariant napoju o smaku limonkowym. Coca-Cola Lime jest pierwszą od 10 lat tak dużą nowością w ofercie marki. Jej debiutowi rynkowemu towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji MediaCom, McCann, LiquidThreadi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Article

Jak podaje firma, Coca-Cola Lime ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy szukają pośród dostępnych produktów nowych, zaskakujących i nieoczywistych smaków. Coca-Cola Lime jest dostępna w butelkach o pojemności 0,5 l (cena sugerowana to 3,19 zł), 1 l (3,99 zł) oraz 1,5 l (4,49 zł) oraz już od maja w puszce 0,33 l (2,09 zł).

- To pierwsza tak duża nowość w portfolio marki Coca-Cola od prawie dekady, czyli od czasu wprowadzenia na polski rynek Coca-Cola Zero Cukru Zero Kalorii. Coca-Cola Lime jest innowacją na rynku i nie ma swojego odpowiednika, co jest najlepszym dowodem na to, że marka Coca-Cola niezmiennie wyznacza trendy - komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.

Hasło kampanii „Bądź Limonką!”, wspierającej nowy wariant napoju zachęca do wyrażania siebie w niebanalny sposób, do kreatywnego podejścia do życia oraz do wyjścia poza schematy.

Działania reklamowe obejmują emisję spotu w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na WebTV, nośniki outdoorowe w największych miastach oraz kina. Ponadto działania będą realizowane w internecie, także w social media (wezmą w nich udział twórcy internetowi, m.in. Blowek, Rezigiusz, Martin Stankiewicz, Ciocia&Wujaszek Liestyle, czy współtworzący kanał Abstrachuje.tv).

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za adaptację lokalnych materiałów graficznych - agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann, a za działania w internecie - agencja LiquidThread. Działania public relations powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „Bądź Limonką!” w kampanii nowej wersji smakowej Coca-Coli (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wel
W tekście powyżej:
tymczasem...
wpis na wikipedii o pepsi twist: .
o, litości. co prawda fajnie, że Coca-Cola wprowadza limonkę, ale to nie jest jakieś odkrycie Ameryki. Wielka różnica, tamci maja żółtą cytrynę (od 15 lat), my zieloną (w uproszczeniu), ale jest sukces.
3 1
odpowiedź
User
wes
pepsi wprowadziła wariant z cytryną w 2001 w Stanach, do Polski rok później. to nie jest innowacja ze strony Coca-Coli.
2 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing