SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje

Wystartowała kampania promocyjna Coca-Coli, sponsora Mistrzostw Świata 2018 w piłce nożnej. W ramach akcji "Gotowi na emocje" na kibiców czekają bilety na mecze reprezentacji Polski, piłki i napoje. Loterię oraz towarzyszące jej działania reklamowe prowadzą McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Article

Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry Zero, Fanta, Sprite oraz Powerade. Po zakupie opakowania promocyjnego należy zarejestrować się na stronie Woah oraz wpisać kod spod nakrętki, zawleczki lub etykiety. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Ten otrzymuje następnie wybór: gra o jeden ze 100 biletów na mecze Polaków lub - za odpowiednią ilość uzbieranych punktów - odbiór nagrody gwarantowanej. Wśród nich znalazły się biało-czerwone piłki Coca-Cola (łącznie 100 tys.) oraz puszki Coca-Cola Zero Cukru. Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio.

Loteria trwa do końca czerwca (lub do wyczerpania zapasów). Wspierana będzie kampanią w telewizji, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Coca-Cola jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA od 1978.

Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL. McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów.

Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
I jak zawsze w reklamach piękne, szklane butelki, a w sklepach tylko śmierdzący ropą plastik i puszki walące rozpuszczalnikiem.
0 0
odpowiedź
User
but
ja tam bym wolał już nawet 750 zla wygraz w loterii media eksperta niz wygrac butelke coli...
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing