SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola ujawnia marketingowe plany

Coca-Cola ujawniła szczegóły globalnej kampanii marketingowejwspierającej patronat firmy nad Mistrzostwami Świata w piłce nożnejRPA 2010.

Kampania będzie obejmować trzy telewizyjne spoty reklamowe,które będą emitowane na całym świecie.

W jednej z reklam wystąpi Roger Milla, były reprezentantKamerunu i jedna z pierwszych afrykańskich gwiazd piłkarskich naarenie międzynarodowej. Drugi spot będzie pokazywał historięmłodego zawodnika poszukującego "idealnego sposobu radości zezdobycia gola", a trzeci ma opowiadać o obejmującym 86 krajówtournee z Pucharem Świata, które sponsorowane jest przezCoca-Colę.

W ramach kampanii firma przyzna także nagrodę za najlepszy wcałym turnieju sposób radości ze zdobytej bramki, a za każdy goluczczony tańcem przez jego zdobywcę, przekaże dodatkowe pieniądzena swój program 'Water for Schools'. Coca-Cola planuje takżewprowadzenie do sprzedaży swoich napojów w pamiątkowychopakowaniach, nawiązujących tematyką do nadchodzącej imprezy.

Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialunieprzerwanie od 1978 roku.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ujawnia marketingowe plany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl