WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Hoop Polska ma zająć się dystrybucją i marketingiem napojów Nestea

„Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

2017-11-07 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Tegoroczna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem będzie realizowana pod hasłem „Powiedz ‘Dziękuję’ z Coca-Cola”. W ramach akcji dostępne będą butelki tego napoju ze świecącymi etykietami nawiązującymi do jej hasła głównego.

„Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii Coca-Cola zachęca odbiorców, żeby podziękowali wszystkim osobom, dzięki którym święta są wyjątkowe. Dlatego w reklamach pojawiają się slogany takie jak „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” i „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”.

W ramach akcji w sprzedaży pojawią się półlitrowe butelki Coca-Coli Original i Coca-Coli Zero Cukru ze specjalnymi etykietami: świecącymi w ciemności oraz zawierającymi napisy z podziękowaniami dla bliskich. Napisy z podziękowaniami będą też na puszkach.

Dwa spoty z kampanii zawierają charakterystyczne motywy bożonarodzeniowych reklam Coca-Coli: charakterystyczne świąteczne ciężarówki, Święty Mikołaj i piosenka „Coraz bliżej Święta…”, która niebawem pojawi się też w całkiem nowej wersji.

Działania reklamowe ruszyły 6 listopada i potrwają do końca grudnia. Obejmują telewizję (m.in. cykliczny program, który od 1 grudnia będzie emitowany przed „Wydarzeniami” w Polsacie), kina Multikino, internet (m.in. aktywności we współpracy z twórcami internetowymi), indoor i outdoor (nośniki wielkoformatowe w całym kraju, reklamy w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów) oraz punkty sprzedaży. Odbędą się również eventy z bożonarodzeniowymi ciężarówkami Coca-Coli.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację reklam do mediów - agencja McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, a za aktywności w social media - LiquidThread. Organizacją eventów z ciężarówkami zajmuje się agencja eventowa Pankreator, a działaniami PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor: tw

Wiecej informacji: Coca-Cola

Komentarze (6) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia