SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Tegoroczna kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem będzie realizowana pod hasłem „Powiedz ‘Dziękuję’ z Coca-Cola”. W ramach akcji dostępne będą butelki tego napoju ze świecącymi etykietami nawiązującymi do jej hasła głównego.

Article

W bożonarodzeniowej kampanii Coca-Cola zachęca odbiorców, żeby podziękowali wszystkim osobom, dzięki którym święta są wyjątkowe. Dlatego w reklamach pojawiają się slogany takie jak „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja” i „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych”.

W ramach akcji w sprzedaży pojawią się półlitrowe butelki Coca-Coli Original i Coca-Coli Zero Cukru ze specjalnymi etykietami: świecącymi w ciemności oraz zawierającymi napisy z podziękowaniami dla bliskich. Napisy z podziękowaniami będą też na puszkach.

Dwa spoty z kampanii zawierają charakterystyczne motywy bożonarodzeniowych reklam Coca-Coli: charakterystyczne świąteczne ciężarówki, Święty Mikołaj i piosenka „Coraz bliżej Święta…”, która niebawem pojawi się też w całkiem nowej wersji.

Działania reklamowe ruszyły 6 listopada i potrwają do końca grudnia. Obejmują telewizję (m.in. cykliczny program, który od 1 grudnia będzie emitowany przed „Wydarzeniami” w Polsacie), kina Multikino, internet (m.in. aktywności we współpracy z twórcami internetowymi), indoor i outdoor (nośniki wielkoformatowe w całym kraju, reklamy w galeriach handlowych i na ekranach bankomatów) oraz punkty sprzedaży. Odbędą się również eventy z bożonarodzeniowymi ciężarówkami Coca-Coli.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację reklam do mediów - agencja McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, a za aktywności w social media - LiquidThread. Organizacją eventów z ciężarówkami zajmuje się agencja eventowa Pankreator, a działaniami PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: „Powiedz ‘Dziękuję’” i świecące etykiety w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tty
Paw
7 1
odpowiedź
User
prawnik
Dziś jest 6 listopada 2017r. Oktawa Wszystkich Świętych wciąż trwa.
11 4
odpowiedź
User
jak
Dziękuję gówna nie piję.
5 2
odpowiedź
User
xxx
Powiedź dziękuję na Święta? A może by tak powiedź Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Albo chociaż dziękuję za choinkę, Wigilią?
6 1
odpowiedź
User
elitarny czytelnik
W drugiej kadencji partia powinna rozważyć zakaz sprzedaży takich lewackich napojów w Polsce. Nie może być tak, że jakiś lewacki napój jest wypijany nad Wisłą, bo istnieje podejrzenie, że zostanie nalany prawdziwemu Polakowi. A przecież my - elitarna część społeczeństwa - pijemy wyłącznie narodowe, polskie i konserwatywne napoje. Należy propagować zarówno konserwatywne wartości, jak i kwas chlebowy, wodę z polskich ujęć, a nawet piwo jęczmienne.
A ty lewacki, obleśny, pokorny podszywaczu możesz tylko podrygiwać. Odkąd zmieniłęm nicka na niepowtarzalnego i finezyjnego poległeś, a ja trwam i zwyciężam.
I nie dam się stąd wykurzyć.
Hahahahaha.
1 7
odpowiedź
User
Zestresowani
jak dacie tak piekną reklame jak ta z mojego dziecinstwa To kupie chyba z radości całopak ....i nie chyba...a napewno...
0 0
odpowiedź
User
fight
Ej ludzie ale chyba nie we wszystkich sa świecące napisy tak mi sie zdaje ;/
0 0
odpowiedź
User
mikolaj
NIC NIE ŚWIECI !! ktoś z kogoś robi WARIATA !!!
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing