Coca-Cola z Facebookiem i smartfonami zachęca do dzielenia się radością (wideo)

Do emisji trafiła kolejna reklama Coca-Coli w ramach kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii „Podziel się radością” od początku maja w sprzedaży są puszki i butelki Coca-Coli z ponad 150 najpopularniejszymi polskimi imionami i ksywkami na etykietach (więcej na ten temat). Teraz w serwisie coca-cola.pl udostępniono opcję wykonania własnych, spersonalizowanych e-puszek Coca-Coli i przesłania ich znajomym.

Jednocześnie do telewizji i internetu trafił drugi spot promujący akcję. Reklama pokazuje dwóch przyjaciół i ich codzienne, letnie przygody, w których ważną rolę odgrywają serwisy społecznościowe, publikowane w nich zdjęcia i internet mobilny.

Spot przygotowała agencja McCann Warsaw, a za virale i działania w internecie (w tym w social media) odpowiadają agencje K2 i Next. Media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"