ROZWIŃ

Coca-Cola odświeża Coke Zero i zmienia nazwę napoju na Coca-Cola Zero Sugar

Koncern Coca-Cola postanowił odświeżyć markę Coke Zero zmieniając jej nazwę, smak i opakowanie. W pierwszej kolejności odświeżony napój pojawi się w Ameryce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Dotychczas wersja Coca-Coli bez cukru i kalorii sprzedawana była jako Coke Zero. Po roku testowania nowej wersji napoju firma zdecydowała się wprowadzić jego odświeżoną wersję na rynek, w pierwszej kolejności w Ameryce. Tam trafi do sprzedaży w sierpniu.

Coke Zero zmienia nazwę na Coca-Cola Zero Sugar. Nowa nazwa ma jeszcze bardziej podkreślać fakt, że napój nie zawiera cukru. Zmieniono też smak, optymalizując mieszankę składników napoju.

Firma wprowadza zmiany w okresie, gdy Coke Zero jest już mocną i rozwijającą się marką. W 2016 roku była jedną z 10 najpopularniejszych marek amerykańskich. Jej sprzedaż wartościowo wzrosła o 3,5 proc.

Coca-Cola Zero Sugar będzie mieć również nową szatę graficzną. Na opakowaniach zachowano czerwoną kokardę charakterystyczną dla marki Coca-Cola, na czarnym tle.

Napój pod nową nazwą i w nowej wersji smakowej będzie wspierany zintegrowaną kampanią marketingową, m.in. w telewizji, internecie, radiu, social mediach, na outdoorze, w punktach sprzedaży. Kampania ma być realizowana od września do grudnia br.

Działania dla Coca-Cola Zero Sugar mają być największą aktywnością tej marki od 2005 roku.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów