SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Codzienne życie opiekuna osób starszych w kampanii marki TENA

TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe: Zenith, MSL, Performics i LiquidThread.

Marka TENA rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną przede wszystkim do opiekunów osób starszych, schorowanych, dotkniętych inkontynencją, która ma na celu pokazanie opiekunom, że marka TENA zna, rozumie ich potrzeby oraz dzięki swoim produktom wspiera ich w codziennym trudzie.

Celem kampanii jest również poszerzenie świadomości społeczeństwa na temat pracy opiekunów osób starszych i docenienie ich poświęcenia. Na potrzeby kampanii został przygotowany 90 sekundowy spot, który pokazuje różne oblicza bycia opiekunem.

Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i digitalu.  Działania realizuje agencja LiquidThread, która odpowiada za prowadzenie grupy na Facebooku Opiekunowie Opiekunom, która stanowi platformę wymiany doświadczeń i wiedzy między profesjonalistami a osobami zajmującymi się bliskimi wymagającymi stałej opieki i troski, starszymi lub przewlekle chorymi.

 

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR agencja MSL, za działania Paid Social Performics.

To kolejna kampania realizowana w idei Power Of One Publicis Groupe przez agencje Zenith, Performics, LiquidThread i MSL. Spot reklamowy przygotowała agencja MV BBDO, a za jego adaptację na rynku polskim odpowiada agencja EG+.

Dołącz do dyskusji: Codzienne życie opiekuna osób starszych w kampanii marki TENA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl