„Codzienność może ekscytować” w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)

W największych mediach zaczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Volkswagen Golf Sportsvan. Akcję przygotowały firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Codzienność może ekscytować” w reklamie Volkswagena Golf Sportsvan (wideo)

Spot Volkswagena Golf Sportsvan pokazuje rozgrywającą się w tym samochodzie romantyczną scenę z kobietą i mężczyzną, którą mimowolnie obserwują siedzące z tyłu dzieci. Podsumowuje to hasło: „Codzienność może ekscytować”.

Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze.

Kreacją reklam zajęła się agencja Hand Made, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa