„Cokolwiek robisz - Bądź sobą, jesteśmy z Tobą” - Piotr Żyła reklamuje Beskidzkie

Startuje kampania reklamowa paluszków, orzeszków i chipsów marki Beskidzkie (produkowane przez firmę Aksam). Twarzą akcji, przygotowanej przez Schulz Brand Friendly i IQ Media, jest skoczek narciarski Piotr Żyła.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pierwszy spot przekąsek Beskidzkie pokazuje kulisy współpracy Piotra Żyły z tą marką. W kolejnych trzech reklamach będą prezentowane konkretne produkty.

Jednocześnie na facebookowym fanpage’u marki trwa konkurs na zakończenie spotu ze sportowcem. Reklama z puentą od internautów zostanie wyemitowana 19 maja.

Piotr Żyła jako twarz kampanii ma podkreślać jej hasło główne: „Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą”. To pierwsza akcja reklamowa, w której bierze udział skoczek.

- Naszym zdaniem Piotr Żyła idealnie wpisuje się w filozofię Beskidzkich, a więc marki prawdziwej i przyjaznej konsumentom. Na planie spotów reklamowych sportowiec świetnie się odnalazł, chętnie improwizował, a większość tekstów jest jego autorstwa - mówi Artur Klęczar, dyrektor marketingu firmy Aksam. - Już w styczniu br. na etapie tworzenia strategii reklamowej dla marki Beskidzkie szukaliśmy pomysłu na połączenie wartości marki z jej produktami, a co za tym idzie, z pomysłem na kampanię. To wtedy wpadliśmy na trop Piotra Żyły. Idealnie pasował do naszych założeń: bez napinki, nikogo nie udaje, nikogo nie naśladuje - jest po prostu sobą - dodaje Dariusz Chwierut, creative group head w agencji Schulz Brand Friendly.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały Atmediów), prasę oraz internet (Onet.pl, VoD.pl, YouTube, TVNplayer.pl, Google, Facebook).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, media zaplanował i kupił dom mediowy IQ Media, a komunikacją PR i prowadzeniem fanpage’u marki Beskidzkie zajmuje się agencja 38PR.

Firma Aksam produkuje słone paluszki, chrupiące przekąski i cukierki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"