Spot telewizyjny prezentuje Comperię.pl jako wygodne narzędzie do znalezienia najlepszego kredytu gotówkowego. Celem reklamy jest zwiększenie i poprawienie jakości ruchu w serwisie.
- Zależy nam m.in. na przetestowaniu i wykorzystaniu możliwości telewizji jeśli chodzi o działania performance. Stąd przekaz o charakterze direct response i mechanizmy zachęcające widzów do wejścia na stronę i porównania tam oferty 27 banków, jak również np. skorzystania z możliwości wygrania iPadów - opisuje Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperii. - Ale oczywiście pośrednim celem kampanii jest także zwiększenie świadomości usług oferowanych przez nasz serwis oraz budowanie jego wizerunku jako porównywarki finansowej nr 1 w Polsce - zaznacza.
Akcja rozpoczęła się 18 lutego i przez kilka miesięcy będzie prowadzona w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Za kreację i produkcję spotu oraz planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Codemedia.











