SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: 379,4 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W listopadzie ubiegłego roku z internetu korzystało 379,4 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat. Najczęściej odwiedzali oni strony Google, a najszybciej na popularności zyskiwał serwis Kingfisher.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że najwięcej europejskich internautów pochodziło w listopadzie z Rosji (52,5 mln), a następnie z Niemiec (50,9 mln), Francji (42,9 mln), Wielkiej Brytanii (37,5 mln) i Włoch (24,2 mln). W Polsce było 18,2 miliona internautów - tyle samo co miesiąc wcześniej (zobacz dane za październik).

Statystyczny europejski internauta spędził w sieci 27,8 godziny i odwiedził 2353 strony. Średnia dla Polski wyniosła 27,4 godz. i 3208 stron, podczas gdy w październiku - 26,7 godz. i 3189 stron.


Największą popularnością ponownie cieszyły się strony należące do Google, które w listopadzie odwiedziło 347,3 miliona użytkowników z Europy.

Z kolei pierwsze miejsce w rankingu witryn, które odnotowały najszybszy wzrost popularności między październikiem a listopadem, zajął serwis Kingfisher (+21 proc.), wyprzedzając francuskie strony filmowe należące do AlloCine (+19 proc.). W czołowej piętnastce znalazł się także portal społecznościowy LinkedIn (+6 proc.) i serwis zakupów grupowych Groupon (+4 proc.).

Dołącz do dyskusji: comScore: 379,4 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl