comScore: 395,7 mln internautów w Europie, prawie 18,5 mln w Polsce

W maju bieżącego roku z internetu korzystało 395,7 miliona użytkowników z Europy w wieku co najmniej 15 lat.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że najwięcej europejskich internautów pochodziło w maju z Rosji (57,9 mln), a następnie z Niemiec (51,7 mln), Francji (43,2 mln), Wielkiej Brytanii (37,6 mln) i Włoch (28,6 mln).

W Polsce było 18,45 miliona internautów - o 354 tys. więcej niż w lutym (zobacz dane comScore za ten miesiąc).

Statystyczny europejski internauta spędził w maju w sieci 27,6 godziny i odwiedził 2920 stron. Średnia dla Polski wyniosła 29,3 godz. i 3308 stron, podczas gdy w lutym - 30,6 godz. i 3442 strony.

Największym zaangażowaniem wykazali się Brytyjczycy, którzy spędzili online średnio 39,1 godz. Druga była tutaj Holandia (33,1 godz.), przed Turcją (30,7 godz.) i Polską.

Z kolei pod względem liczby odwiedzonych stron na użytkownika liderem była Turcja (3674), która wyprzedziła Wielką Brytanię (3637), Polskę i Holandię (3247).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych