SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn

W kwietniu 2015 roku prawie wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”, a liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2015 roku wyniosła 59 896 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 3,94 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 38 378 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,98 proc. do 25 523 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 3,72 proc. do 22 250 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł do góry o 8,80 proc. do poziomu 24 164 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 420

59 896

59 896

98 431

60 554

60 554

Playboy

70 000

38 378

38 378

70 000

36 993

36 923

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

25 523

25 523

60 000

28 996

28 996

Logo

58 000

24 541

22 250

62 300

24 826

23 109

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

64 992

26 305

24 164

42 245

24 389

22 210

W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej (8,80 proc.) zyskał „Playboy”. Straciło tylko „Logo” - było to 15,68 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 420

59 896

59 896

98 000

56 094

56 094

Playboy

70 000

38 378

38 378

70 000

35 275

35 275

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

25 523

25 523

60 000

25 980

24 980

Logo

58 000

24 541

22 250

58 000

28 354

26 388

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

64 992

26 305

24 164

70 369

35 643

33 495


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ale!
Wystarczy okładka logo, żeby się zorientować, skąd ten spadek. Żenada to w tym wypadku eufemizm. Ciekawość, jacy pełnoletni ludzie mogą coś takiego firmować. A może to gimbaza gimbazie?
odpowiedź
User
Kasjerka z Tesco została dziennikarzem
Podajcie porównanie jak im sprzedaż spadła przez ostatnie 10 lat! Ciekawe będzie! Pokaże jakie dało skutki wywalenie w ramach oszczędności z Playboya nawet asystentki, bo dziennikarze na śmieciówkach od dawna dostawali honoraria na poziomie kasjerki z Tescco. Redakcje wzięły więc kilka z kas i robią bigos, który coraz mniej ludzi kupuje.
odpowiedź
User
Kasjerka z Tesco została dziennikarzem
W szkolnej gazetce lepsze okładki robią!
odpowiedź