SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard i Electrolux kontynuują współpracę

Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.

Cut The Mustard od 2020 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie całościowej komunikacji szwedzkiej marki na polskim rynku. Współpraca obejmuje wszystkie kategorie produktowe w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, social mediów (FB, Instagram), influencer marketingi i aktywacji niestandardowych.

Jednym z ostatnich działań dla marki Electrolux zrealizowanym przez Cut The Mustard była kampania dla rodziców i przedszkoli – „Ogródki ze smakiem”. Electrolux zachęcał w niej do udziału w konkursie, w którym do wygrania było pięć ogródków warzywnych.

Cut The Mustard pracuje dla wszystkich kategorii produktowych marki Electrolux: urządzenia pralnicze, zmywanie, gotowanie, lodówki/zamrażarki, odkurzacze, oczyszczacze, drobne AGD.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard i Electrolux kontynuują współpracę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iha
I tvp też wspierają
odpowiedź