SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg włoskiej marki kawy Lavazza na obsługę w mediach społecznościowych.

Przetarg na obsługę Lavazzy został rozpisany i rozstrzygnięty pod koniec 2019 roku.

Cut The Mustard od stycznia bieżącego roku odpowiedzialna jest za komunikację włoskiej marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie tych kanałów. Dodatkowo agencja udzieli wsparcia kreatywnego przy działaniach digital i strategii współpracy z influencerami.

Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl