SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku

Agencja Cut The Mustard poszerza współpracę z firmą AmRest o komunikację marki Pizza Hut na kanale TikTok.

To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.

W oparciu o tę ideę kreatywną marka udowadnia, że ma „pizzę dla każdego”.

- Pomimo spójnej strategii na TikToku komunikujemy się innym kodem skierowanym do specyficznych odbiorców tego kanału. Nawiązujemy do aktualnych trendów zarówno kulturowych jak i TikTokowych – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard.

Celem prowadzonych działań komunikacyjnych jest pozyskanie grupy odbiorców z tzw. Gen Z i zaangażowanie ich za pomocą specyficznego contentu. Publikacje zostały przygotowane zgodnie z obowiązującymi trendami na platformie TikTok.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard dla Pizza Hut na TikToku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ug
jak cut the mustard to beda hut promki z tvp
odpowiedź