Cyfrowy Polsat zakończył 2010 rok z liczbą 3,4 mln abonentów

Cyfrowy Polsat na koniec 2010 roku miał 3,434 mln abonentów - podała spółka w komunikacie. Oznacza to, że w zeszłym roku platforma pozyskała ponad 230 tys. klientów. W samym IV kwartale ub.r. wzrost bazy abonentów wyniósł ok. 156 tys.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

- Jestem bardzo zadowolony zarówno ze sprzedaży, jak i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Odnotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami i przewyższają konsensus rynkowy, co oznacza, że spółka rozwija się w dobrym tempie. Bardzo cieszy fakt, że nasze wyniki poprawiamy w warunkach rosnącej konkurencji, co jeszcze mocniej podkreśla trafność obranej przez nas strategii rozwoju, słuszność podejmowanych przez nas decyzji biznesowych, jak na przykład tej o zakupie Telewizji Polsat i zasadność realizowanych inwestycji w usługi telekomunikacyjne" - powiedział prezes spółki Dominik Libicki. Cyfrowy Polsat jest liderem rynku płatnej telewizji w Polsce i jednocześnie czwartą co do wielkości platformą płatnej telewizji satelitarnej w Europie, po brytyjskiej Sky Digital, francuskiej Canalsat i Sky Italia. Konkurencyjne platformy Cyfra+ i N informację o liczbie abonentów na koniec 2010 roku mają podać w lutym br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?