'Czas honoru 2': mniej widzów, ale wyższe wpływy reklamowe

Zakończony w niedzielę drugi sezon serialu historycznego TVP 2 "Czas honoru" miał mniej widzów niż nadawana rok temu premierowa seria produkcji, ale wzrosły jego wpływy reklamowe. Podczas nadawania serialu Dwójka przegrywała z komercyjnymi konkurentami.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność 13 odcinków drugiej serii "Czasu honoru", emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,59 mln widzów. Dało to TVP 2 udział na poziomie 16,06 proc. w grupie 4+ i 15,74 proc. w grupie 16-49. Nadawana rok temu w niedziele o 20.05 pierwsza edycja serialu miała 2,86 mln widzów oraz odpowiednio 17,93 i 16,45 proc. udziału.

W czasie emisji drugiego sezonu "Czasu honoru" Dwójka zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od niej radziły sobie: TVN, która emitując w tym paśmie głównie "Taniec z gwiazdami" z 27,68 proc. udziału była liderem pasma i Polsat, nadający wtedy przede wszystkim "CSI: Kryminalne zagadki Miami", co dawało mu 19,87 proc. Słabiej od TVP 2 wypadała natomiast TVP 1 (głównie filmy fabularne; 11,35 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi, średnich i dużych miast.

Wpływy z reklam emitowanych przy drugiej serii produkcji wyniosły w sumie 7,68 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła TVP 2 przychody reklamowe na poziomie 5,71 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).

Oglądalność drugiej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku 

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu

Profil widowni "Czasu honoru" 

 

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"