“Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam

Trzeci sezon serialu “Czas honoru” miał nieco mniej widzów niż emitowana rok temu druga jego seria, ale w paśmie emisji produkcji TVP 2 awansowała z miejsca trzeciego na drugie. Tej jesieni opowieść przyniosła z reklam w sumie 10,5 mln zł, czyli więcej niż rok temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzeciej edycji “Czasu honoru”, emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,44 mln widzów, co dało stacji 15,46 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 14,95 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciej serii była nieco niższa od oglądalności drugiej odsłony, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 2,59 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 16,06 proc. i 15,74 proc.

Mimo spadku widowni wynik ten dał TVP 2 drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, zaś rok temu stacja była dopiero trzecia. Tym razem Dwójka w paśmie emisji serialu przegrała tylko z TVN-em, który w tym czasie nadawał “Taniec z gwiazdami”, a w ostatnich tygodniach filmy i zanotował 27,17 proc. udziału. Trzeci był Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, 15,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła Jedynka (koniec “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy; 10,94 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 zajęła trzecie miejsce za TVN-em i Polsatem.

Trzecią serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast. Wpływy reklamowe z 13 odcinków “Czasu honoru 3” wyniosły w sumie 10,5 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła 7,68 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizyjna Dwójka ma w planach nakręcenie czwartej części “Czasu honoru”. Na razie jednak nie wiadomo, kiedy ruszą zdjęcia.

Oglądalność trzeciej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni “Czasu honoru

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską