“Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam

Trzeci sezon serialu “Czas honoru” miał nieco mniej widzów niż emitowana rok temu druga jego seria, ale w paśmie emisji produkcji TVP 2 awansowała z miejsca trzeciego na drugie. Tej jesieni opowieść przyniosła z reklam w sumie 10,5 mln zł, czyli więcej niż rok temu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzeciej edycji “Czasu honoru”, emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,44 mln widzów, co dało stacji 15,46 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 14,95 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciej serii była nieco niższa od oglądalności drugiej odsłony, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 2,59 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 16,06 proc. i 15,74 proc.

Mimo spadku widowni wynik ten dał TVP 2 drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, zaś rok temu stacja była dopiero trzecia. Tym razem Dwójka w paśmie emisji serialu przegrała tylko z TVN-em, który w tym czasie nadawał “Taniec z gwiazdami”, a w ostatnich tygodniach filmy i zanotował 27,17 proc. udziału. Trzeci był Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, 15,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła Jedynka (koniec “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy; 10,94 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 zajęła trzecie miejsce za TVN-em i Polsatem.

Trzecią serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast. Wpływy reklamowe z 13 odcinków “Czasu honoru 3” wyniosły w sumie 10,5 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła 7,68 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizyjna Dwójka ma w planach nakręcenie czwartej części “Czasu honoru”. Na razie jednak nie wiadomo, kiedy ruszą zdjęcia.

Oglądalność trzeciej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni “Czasu honoru

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol