„Czas honoru 5” zyskał ponad 500 000 widzów

Piątą serię „Czasu honoru” ogląda o ponad pół miliona widzów więcej, niż nadawaną rok wcześniej czwartą edycję historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 przegrywa tylko z Polsatem, który nadaje w tym czasie „Tylko muzykę”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków piątej serii serialu „Czas honoru” wyniosła 2,49 mln osób, co przełożyło się na 16,93 proc. udziałów w grupie wszystkich widzów oraz 15,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TVP2 emitowany jest w niedziele o godz. 21.15.

Piątą serię „Czasu honoru” ogląda o 540 tys. widzów więcej, niż nadawaną w analogicznym okresie ub.r. czwartą odsłonę historycznego serialu TVP2. Średnia widownia trzech pierwszych jego epizodów wynosiła wtedy 1,95 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,79 proc. oraz 11,16 proc. udziałów.

Dwójka w paśmie emisji „Czasu honoru” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 21,01 proc., nadający wówczas show „Tylko muzyka”. Z kolei za TVP2 znalazły się: TVN (11,60 proc., filmy fabularne) i TVP1 (10,91 proc. także filmy fabularne). Taka sama kolejność stacji jest także wśród widzów w grupie komercyjnej.  

Oglądalność “Czasu honoru” odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie