SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czas na kolej

Agencja Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercitypod hasłem "Kolej na Polskę". Projekt ma na celu zachęcenie dopodróżowania pociągami PKP Intercity.

Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana doaktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większychmiast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskichportalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniemwyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym -w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKPIntercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce odużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisuprowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcianadesłane przez użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Czas na kolej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl