SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czego szukasz?” - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)

Allegro.pl rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcja została przygotowana przez portal razem z firmami marketingowymi Bardzo, Cut Cut i Universal McCann.

- Wykorzystując pozytywne emocje towarzyszące nam w codziennym życiu, chcemy odróżnić się od komunikacji „tygodni specjalnych” z „niepowtarzalnymi ofertami”. Chcemy dać po prostu frajdę oglądania wszystkim, którzy zetkną się z naszymi filmami - opisuje kampanię Adam Szałamacha, brand group manager marki Allegro. - Na Allegro jest wszystko, w dobrych cenach, w ogromnej ilości, a jeśli czegoś nie można znaleźć, to tego po prostu nie ma. Dlatego szukaliśmy sposobu na opowiedzenie czegoś nowego, innego, dotychczas niewykorzystywanego na polskim rynku w takim stopniu. Chcemy opowiadać historie - podkreśla.

Hasło główne akcji, „Czego szukasz?”, to napis witający internautów w polu wyszukiwarki na stronie głównej Allegro.pl.

W ostatnim czasie serwis reklamował się ciekawostkami o internetowych zakupach mobilnych oraz spotem w letniej scenerii.

Nowa kampania obejmuje serię spotów emitowanych w internecie (m.in. na Facebooku i YouTubie), telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz kinach (sieci Cinema City, Helios i Multikino).

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Bardzo. Reżyserią spotów zajął się Erik van Wyk (twórca reklam m.in. IKEA, BP i Volkswagena, dla którego to pierwsza realizacja dla polskiej marki), a produkcją - dom produkcyjny Cut Cut we współpracy z zespołami brand management i design labs Allegro. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

W czerwcu br. serwis zanotował 14,02 mln użytkowników i 1,86 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: „Czego szukasz?” - domowe szczęście reklamuje Allegro.pl (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Regamo
Czy mozna sie dowiedzie jaki jest tytuł utworu muzycznego wykorzystanego w tej reklamie ?
odpowiedź
User
A
Camille Beluze - Wonder
odpowiedź
User
effka
Nie wiem o co chodzi, ale pierwszy raz pobeczałam się oglądając reklamę. Chodzi o tę z gwiazdorem. Potrafi poruszyć emocje. I o to chyba chodziło.
odpowiedź