Czesław Mozil wśród sobowtórów reklamuje Prince Polo jako autentyk (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z udziałem muzyka Czesława Mozila. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prince Polo Autentyk”, przygotowały i realizują firmy Brain, SMG Liquid Thread, IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Czesław Mozil wśród sobowtórów reklamuje Prince Polo jako autentyk (wideo)

- Siła Prince Polo tkwi w jego prostocie. Od lat jest wybierany przez Polaków właśnie dlatego, że niczego nie udaje i jest autentyczne. Wierzymy także, że również w codziennym życiu swoich przyjaciół cenimy za to kim są, a nie za to kim chcieliby lub mogliby być - i z tego powodu do współpracy zaprosiliśmy Czesława Mozila. Jest on ciekawą osobą, autentyczną nie tylko przez swoją muzykę, ale też podejście do życia - opisuje przekaz kampanii Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak Czesław Mozila w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka osoby przypominające Elvisa Presleya, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszystkim wydaje się, że sam tylko wcielił się w rolę Mozila, tymczasem piosenkarz podkreśla, że po prostu jest sobą.

W ramach obecnej kampanii 4 kwietnia na stronie Princepolo.pl zacznie się konkurs dla konsumentów „Wyraź autentyczne emocje”, w którym zadaniem będzie pokazanie swoich spontanicznych uczuć. Za realizację konkursu odpowiada agencja IQ Marketing.

Czesław Mozil w 2013 roku wystąpił w kilku kampaniach Play, a dwa lata temu razem z Marcinem Prokopem reklamował T-Mobile Polska. Od jesieni ub.r. prowadzi w Radiu ZET program „Bumerang Czesława”, który od lutego br. jest emitowany cztery razy w tygodniu.

Nowa kampania reklamująca Prince Polo jest prowadzona od 28 marca, obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brain. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat (czyli Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński), a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za aktywności w social media odpowiada agencja SMG Liquid Thread, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska, a za działania PR - agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online