W okresie od maja do października br. po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) sięgało 28,10 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ub.r. o 3,48 pkt. proc.
Na drugim miejscu znalazło się „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), które czytane jest przez 17,06 proc. respondentów (spadek o 1,39 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow. Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,26 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 14,25 proc. czytelników.
Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,34 proc. pytanych, co dało pismu wzrost o 0,33 pkt. proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 7,76 proc. czytelników, czyli o 1,22 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy), której wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,78 proc. do 5,78 proc.
Natomiast na następnym (ósmym) miejscu uplasował się „Wprost” (AWR Wprost) - jego poziom czytelnictwa zmalał z 6,91 proc. do 5,63 proc.
Po najpopularniejszy dwutygodnik w okresie od maja do października br., czyli poradnikową „Przyjaciółkę” (Edipresse Polska) sięgało 14,78 proc. respondentów, czyli o 1,41 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce zajęła - także wydawana przez Edipresse - „Pani Domu”, która zanotowała spadek czytelnictwa z 15,70 proc. do 14,04 proc. Z kolei na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której czytelnictwo spadło o 2,32 proc. i wyniosło 12,36 proc.
Na piątym miejscu znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie był czytany przez 9,50 proc. respondentów. Rok wcześniej poradnik ten był miesięcznikiem i wydawało go wydawnictwo G+J Polska.

Również piątą pozycję z takim samym wynikiem zajęła „Viva!” (Ediprsse Polska). Tytuł ten zanotował spadek czytelnictwa o 1,26 pkt. proc. i był najpopularniejszym magazynem z segmentu people.
Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od maja do października 2011 roku na losowej próbie 24 379 przypadków i w okresie od maja do października 2012 roku na losowej próbie 24 044 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS – Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.











