Scripps Networks Interactive jest nadawcą obecnego w Polsce od wielu lat kanału Travel Channel, a także stacji Polsat Food, która w 2012 roku trafiła do naszego kraju. Na świecie w portfolio koncernu są też takie kanały lifestylowe jak HGTV, Cooking Channel czy DIY.
Poza Scripps Networks Interactive najbardziej prawdopodobnymi inwestorami, którzy mogą przejąć kontrolę nad TVN, są koncerny Time Warner oraz Discovery Communications, a także niemiecka Grupa Bauer. W grudniu ub.r., tuż po starcie rozmów, podawano, że potencjalnie zainteresowanych polską stacją jest w sumie 10-12 firm.
Rozmowy z inwestorami cały czas się toczą. TVN oficjalnie nie podaje kiedy się zakończą, ale prawdopodobne jest, że nastąpi to już do końca lutego br. Spółka podała, że dodatkowe koszty związane z transakcją mogą w tym roku wynieść 10-15 mln zł (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-uruchomi-kanaly-tvn-active-i-tvn-fabula-chce-zwiekszyc-przychody-z-reklam-produktow-zwiazanych-ze-zdrowiem-uroda-i-aktywnym-stylem-zycia ##
Pakiet 51 proc. kontrolują wspólnie Grupa Canal+ i Grupa ITI, które o możliwości jego sprzedaży poinformowały pod koniec października ub.r.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wysyp-nowosci-w-wiosennej-ramowce-tvn ##











