WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Da Vinci Learning przez kolejne 2 lata w nc+

„Czy jesteś taki mądry jak ja?” od 14 października w Da Vinci Learning

2017-10-13 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sobotę, 14 października 2017 roku Da Vinci Learning rozpocznie emisję nowego programu „Czy jesteś taki mądry jak ja?”. Jest to pierwsza lokalna produkcja tej stacji dedykowana specjalnie na polski rynek.

„Czy jesteś taki mądry jak ja?” od 14 października w Da Vinci Learning

„Czy jesteś taki mądry jak ja?” to program mający formułę teleturnieju. W każdym z odcinków rywalizować będą ze sobą trzy zespoły, składające się z rodzica i dziecka.

Wszyscy będą odpowiadać na 4 pytania z 10 kategorii, takich jak: wielcy odkrywcy i naukowcy, wynalazki i wynalazcy, zwierzęta i ich tajemnice, kosmos daleki i bliski, lądy, morza i oceany, wielcy artyści i ich dzieła, świat biologii, fascynujące budowle, architektura oraz lektury i legendy.

Program, do którego właśnie ruszyły nagrania, jest pierwszym autorskim pomysłem kanału Da Vinci Learning w Polsce. Stacja realizuje go samodzielnie, a producentem jest Jerzy Grabowski.

Teleturniej nie będzie miał prowadzącego. Rolę tę spełniać będzie tzw. tajemniczy głos.

Premierowe odcinki produkcji na antenie Da Vinci Learning będzie można oglądać w soboty o godz. 9.00, począwszy od 14 października 2017 roku.

Pierwszy sezon teleturnieju będzie liczył 10 odcinków, a każdy z nich potrwa 22 min.

Średni rynkowy udział Da Vinci Learning wśród widzów od 4 do 12 lat w sierpniu br. wyniósł 0,03 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Czy jesteś taki mądry jak ja?, Da Vinci Learning

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia