SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czy wiesz, że…” - Łódź promuje się jako miasto przemysłów kreatywnych

Do końca sierpnia potrwa kampania promująca Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych. Akcję przygotował Urząd Miasta Łodzi wspólnie z Zakładami Przetwórstwa Graficznego i Internetowego - Fajne Chłopaki.

Kampania informacyjna pod hasłem „Czy wiesz, że w Łodzi...” pokazuje przykłady dobrych inicjatyw łódzkich firm, co ma udowodnić, że w mieście nie brakuje oryginalnych pomysłów.
 

 



W akcji wykorzystywanych jest 10 różnych layoutów ze sloganem rozpoczynającym się od pytania „Czy wiesz, że w Łodzi... wymyślono/stworzono/opracowano”. Poszczególne z nich nawiązują do firm i osób takich jak MDH, Moratex, Liw Care, Amepox, MobileMS, SFeRa, Mabion, dr inż. Aleksandra Królak, Politechnika Łódzka, TP, Transition Technologies, dr inż. Zdzisław Czaplicki oraz dr inż. Kazimierz Ruszkowski.
 


Kampania - realizowana przez Urząd Miasta Łodzi - obejmuje 50 citylightów i 100 billboardów w Łodzi i regionie oraz infoscreeny w metrze warszawskim. Oprawę graficzną na potrzeby akcji stworzyły łódzkie Zakłady Przetwórstwa Graficznego i Internetowego - Fajne Chłopaki.
 

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: „Czy wiesz, że…” - Łódź promuje się jako miasto przemysłów kreatywnych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łodziak
Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.
odpowiedź
User
Łodziak
Genialny pomysł - promować Łódź na nośnikach w Łodzi, naprawdę świetnie. To jak promować konsumpcję bananów w stadzie małp, albo futra na Grenlandii. Jeśli cały budżet miasta jest konstruowany tak logicznie, jak ta kampania, to gratulacje - można od razu przenieść Łódź do Sudanu, albo Gwinei Bissau - tam kacyki podobnie konstruują budżety.
odpowiedź