SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Da Grasso na nowo - zmienia logo, hasło i wystrój pizzerii

Sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła rebranding, obejmujący wprowadzenie nowego logo i hasła promocyjnego („Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”) oraz zmianę aranżacji wszystkich lokali.

Nowy logotyp Da Grasso ma okrągły kształt, a nie jak poprzedni  - prostokąta o zaokrąglonych rogach. Nazwa sieci jest zapisana inną czcionką. Nie zmienił się natomiast układ kolorystyczny znaku.

Jednocześnie Da Grasso zyskało hasło promocyjne „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”. Odtąd działania marketingowe wszystkich lokali sieci będą przygotowywane przez centralę firmy we współpracy z partnerami, dzięki czemu staną się spójne.

Ponadto zmianie ulega aranżacja wszystkich lokali Da Grasso. Jej modyfikacja w całej Polsce potrwa około 12 miesięcy.

Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Da Grasso. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadzono wśród franczyzobiorców i klientów sieci.

Dołącz do dyskusji: Da Grasso na nowo - zmienia logo, hasło i wystrój pizzerii

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
????
logo wzorowoane na starym logo coca coli. heheheh. Nasie graficy kreatywni to jednak kepsy są...
odpowiedź
User
doktor G.
Hasło w pytę.... :/
odpowiedź
User
oburzony
Zdecydowanie nie polecam chodzic do pizzerii Da Grasso. Obsluga (przynajmniej w Otwocku) jest niemila i olewa klientow, a na zamowione danie dlugo sie czeka. Moja noga juz nigdy tam nie postanie.
odpowiedź