SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Damian Grzesiński odpowiada za marketing SkyShowtime w Polsce

Damian Grzesiński objął stanowisko regional marketing managera w polskim oddziale SkyShowtime - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w Canal+ Polska.

Damian Grzesiński, fot. LinkedInDamian Grzesiński, fot. LinkedIn

Platforma SkyShowtime ma ruszyć w Polsce już w lutym. Damian Grzesiński objął w polskim jej oddziale stanowisko regional marketing managera odpowiedzialnego za Polskę.

Ostatnio pracował w Canal+ Polska - przez ponad rok był tam brand managerem kanałów filmowych.

Wcześniej, przez ponad 5 lat był specjalistą ds. promocji w TVN Warner Bros. Discovery. Koordynował m.in. działania promocyjne kanału HGTV Home&Garden.

Przedtem był też specjalistą ds. marketingu w Amice oraz dziennikarzem w Polska Press Grupa.
 

Dołącz do dyskusji: Damian Grzesiński odpowiada za marketing SkyShowtime w Polsce

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sowa
Z taką ofertą i bez Samsunga to będzie Mission Impossible.
odpowiedź
User
fj
Mój jedyny wymóg: wszystkie klasyczne seriale Star Trek. Bez tego spadajcie na drzewo.
odpowiedź
User
Stefan_niesie_tornister
Mój jedyny wymóg: wszystkie klasyczne seriale Star Trek. Bez tego spadajcie na drzewo.

Kurde, Nie ryzykuj!
Bo jeśli będą -a Ty je wszystkie obejrzysz- to już niczego w życiu nie będziesz pragnąć i umrzesz w mizerii smutku i bezse(a)nsu.
odpowiedź