SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Damian Zozula na czele marketingu Givt

Damian Zozula objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu platformy Givt, uzyskującej dla pasażerów linii lotniczych odszkodowania m.in. za opóźnione lub odwołane loty.

Zozula będzie odpowiedzialny za całościowe działania marketingowe platformy Givt na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność.

- Rozpoczęliśmy już operacje w Polsce i na kilku zagranicznych rynkach, a wzmocnienie działań marketingowych w skali międzynarodowej jest teraz jednym z naszych priorytetów. Jesteśmy przekonani, że bardzo bogate doświadczenie Damiana w e-handlu i wdrażaniu innowacji pomoże szybko rozwinąć platformę GIVT na wielu rynkach - komentuje prezes Givt Jacek Podoba.

Bezpośrednio przed dołączeniem do firmy Damian Zozula pracował w Grupie 4finance, gdzie pełnił funkcję dyrektora digital marketingu. W latach 2013-2014 był związany z Centralnym Domem Maklerskim Pekao jako dyrektor marketingu. Wcześniej był dyrektorem marketingu i sprzedaży zdalnej w Banku Handlowym. Ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe.

Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej i podyplomowych studiów MBA.

 

Dołącz do dyskusji: Damian Zozula na czele marketingu Givt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl