„Spectre” trafi na ekrany kin w listopadzie br. Heineken szykuje w związku z jego premierą globalną kampanię reklamową, jej szczegóły trzyma obecnie w tajemnicy. Wiadomo jedynie, że działania obejmować będą telewizję i media społecznościowe. W reklamach, podobnie jak przy premierze „Skyfall”, wystąpi odtwarzający rolę Jamesa Bonda Daniel Craig. Jego udział w spocie ma być większy niż trzy lata temu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowy-zwiastun-filmu-spectre-akcja-poscigi-strzelaniny-i-wybuchy-wideo ##
Heineken oczekuje, że reklama telewizyjna dotrze do ponad pół miliarda ludzi na całym świecie. Wszystkie rynki, na których marka jest dostępna, mają dostosować komunikację do działań związanych z kampanią wokół filmu „Spectre”.
Na działania związane z udziałem w „Skyfall” Heineken wydał ponad 100 mln dolarów. W tym roku budżet ten będzie prawdopodobnie większy. Heineken współpracuje przy serii filmów o Jamesie Bondzie od 1997 roku. Do 2012 roku marka nie była jednak tak mocno eksponowana w tej produkcji. Dopiero trzy lata temu, dzięki zainwestowaniu 60 mln euro, udało się zastąpić Martini, które wcześniej pił Bond, piwem Heineken.

Angażując się tak intensywnie w film o Bondzie, Heineken chce być jeszcze bardziej rozpoznawalny. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, dzięki tej produkcji marka chce docierać do mężczyzn, którzy chcą być jak tytułowy bohater i kobiet, które chcą być z Bondem. Zdradzili też, że dzięki współpracy przy tym filmie, marka jest mocniej kojarzona jako wysokiej jakości.
W związku z premierą „Spectre” już we wrześniu w sklepach pojawią się specjalne zestawy Heinekena zawierające m.in. ekskluzywne materiały na temat nowego filmu o Bondzie.











