Danonki reklamowane w nowych opakowaniach

Danone Polska odświeżył opakowania Danonków, o czym informuje w kampanii reklamowej obejmującej m.in. telewizję i internet. Za jej realizację odpowiadają agencje VML, Y&R i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Danonki reklamowane w nowych opakowaniach

Nowe opakowania Danonków mają teraz zmieniony kolor - biały z elementami czerwonego, umieszczono też na nich wizerunek Danonka - maskotki marki.

Wprowadzeniu marki w nowych opakowania towarzyszy kampania reklamowa podkreślająca korzyści wyróżniające Danonki.

Na nowych opakowaniach oraz materiałach reklamowych pojawiła się informacja o tym, że Danonki nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, barwników, sztucznych aromatów oraz konserwantów.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 10-, 15 i 30-sekundowe), internet (m.in. spot w serwisach VoD, aktywności w social media, współpraca z serwisem dla rodziców) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Spoty reklamowe wyprodukowała agencja Y&R, za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom, a współpracę z serwisem parentingowym - agencja Y&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP