SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dawid Woliński twarzą marki Rexona

Pod hasłem "Zapomnij o białych śladach" rozpoczęła się kampaniapromocyjno-wizerunkowa marki Rexona Crystal. Za kreację irealizację kampanii w zakresie marketingu 360 stopni odpowiedzialnajest agencja IQ Marketing.

Ambasadorem marki i twarzą kampanii został projektant mody DawidWoliński.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku Rexony Crystal, jakonajlepszego antyperspirantu w spray'u, który po użyciu niepozostawia białych śladów na ubraniu.

Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety w wieku25-35 lat, prowadzące intensywny, aktywny tryb życia, podążające zanajnowszymi trendami mody i przywiązujące dużą wagę do swojegowyglądu.

hgfhfghfghfhhf



W ramach kampanii realizowana jest loteria promocyjna, w której dowygrania są 3 kreacje zaprojektowane przez Dawida Wolińskiegospecjalnie dla zwyciężczyń promocji oraz 200 nagród w postaciczarnych, eleganckich topów od projektanta. Akcja promocyjna trwado 30 listopada 2007.

Agencja IQ Marketing odpowiada za kreację kampaniibillboardowej, reklam prasowych (prasa kobieca - Wysokie Obcasy,Gala, Świat Kobiety, Cosmopolitan, Glamour, Joy, Claudia, TwójStyl, Avanti, Pani, Elle, Viva ), dwóch 10'' tagów TV, opakowańpromocyjnych, materiałów POS oraz interaktywnej strony internetowejwww.rexona.pl. Na stronieinternetowej odbywa się m.in. chat z Dawidem Wolińskim orazprowadzony jest konkurs promocyjny pod hasłem "Baw się modą".Konkurs polega na stworzeniu własnej stylizacji z dostępnych nastronie elementów stroju. Każda osoba, która połączy elementy wtaki sposób jak zrobił to wcześniej Dawid Woliński wygrywa zestawupominków od Rexony.

Dołącz do dyskusji: Dawid Woliński twarzą marki Rexona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl