„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji nadawanej we wtorki audycji przegrywa z głównymi konkurentami na rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów
Krzysztof Ziemiec, prowadzący "Wiadomości", fot. TVP

Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny talk-show „Debata” nadawany jest w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 19 stycznia br. Po trzech pierwszych wydaniach jego średnia oglądalność wyniosła 853 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,07 proc. w grupie 4+ i 3,24 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

TVP1 w paśmie nadawania „Debaty” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, ale nadają oni wtedy pozycje komercyjne. Liderem jest w tym czasie TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 33,66 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,75 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,40 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-9-mln-widzow-tvp2-pozegnalo-tomasza-lisa-czas-na-onet-pl ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

„Debata” to pomysł poprzedniego kierownictwa TVP1. Nowy szef Jedynki Jan Pawlicki jeszcze przed jej startem zdecydował o zmianie prowadzącego - Małgorzatę Serafin zastąpił Krzysztof Ziemiec (trzecie wydanie prowadził Michał Adamczyk). W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiają na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,89 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu