„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji nadawanej we wtorki audycji przegrywa z głównymi konkurentami na rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów
Krzysztof Ziemiec, prowadzący "Wiadomości", fot. TVP

Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny talk-show „Debata” nadawany jest w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 19 stycznia br. Po trzech pierwszych wydaniach jego średnia oglądalność wyniosła 853 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,07 proc. w grupie 4+ i 3,24 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.

TVP1 w paśmie nadawania „Debaty” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, ale nadają oni wtedy pozycje komercyjne. Liderem jest w tym czasie TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 33,66 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,75 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,40 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-9-mln-widzow-tvp2-pozegnalo-tomasza-lisa-czas-na-onet-pl ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

„Debata” to pomysł poprzedniego kierownictwa TVP1. Nowy szef Jedynki Jan Pawlicki jeszcze przed jej startem zdecydował o zmianie prowadzącego - Małgorzatę Serafin zastąpił Krzysztof Ziemiec (trzecie wydanie prowadził Michał Adamczyk). W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiają na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,89 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce