SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dekolt, zderzaki, wałek i jaja jako biznes w nowym etapie kampanii „Twój outdoor”

Ruszyła właściwa odsłona kampanii „Twój outdoor” promującej reklamę zewnętrzną. Akcję przygotowały firmy Cityboard Media i Jet Line wspólnie z agencją Pompidou.

Tegoroczna kampania „Twój outdoor” rozpoczęła się dwa tygodnie temu od odsłony teaserowej, w której pokazywano billboardy z prowokacyjnymi hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” i „Pokaż zderzaki!” (zobacz je). Wiele osób zastanawiało się, co reklamują plakaty, a niektórzy byli oburzeni jednoznaczną wymową sloganów.

- Spodziewaliśmy się takiego odzewu, bo już przygotowując projekt reklam, położyliśmy ogromny nacisk na to, aby był on zgodny z zasadami opisanymi przez klasyka branży, Davida Bernsteina - przekonuje Kamila Rudnik, specjalista ds. PR w Cityboard Media. - Najważniejszym celem pierwszego etapu akcji było praktyczne przypomnienie klientom o tym, jak wielką rolę w całości kampanii ma jakość projektu graficznego - dodaje.

Właściwe reklamy, które właśnie się pojawiły, pokazują, że w wyzywających sloganach nie chodzi aluzje do części ciała, tylko o różne produkty i usługi. A te można promować na nośnikach zewnętrznych.

Akcja ma podkreślać, że outdoor jest skuteczną i atrakcyjną formą komunikacji marketingowej, bo zapewnia wysoki zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem reklamowym wśród aktywnych, mobilnych odbiorców. Kampania obejmuje 300 cityboardów należących do Cityboard Media w największych miastach (m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku, czy w Trójmieście) oraz 30 nośnikach typu motorway 12x4m z oferty Jet Line ulokowanych przy najważniejszych trasach w kraju (np. Poznań-Berlin, Warszawa-Katowice czy Gdańsk-Szczecin).

W ramach akcji działa serwis twojoutdoor.pl, w którym dostępne są informacje o reklamie zewnętrznej oraz opisy i przykłady jej skutecznego wykorzystania.

To juz czwarta odsłona kampanii „Twój outdoor”. Pierwsza była prowadzona rok temu pod hasłem „Pokaż się!” (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Dekolt, zderzaki, wałek i jaja jako biznes w nowym etapie kampanii „Twój outdoor”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XLN
"nie chodzi aluzje do części ciała" ???!!! Chamstwo i kretynizm. Nic więcej
odpowiedź
User
pablo picasso
Ultradno.
Bez doskonałego opracowania w sferze grafiki, nawet prowokacje miałkie ale budzące nadzieje, nie mają szans.
Grafika dno.
Dziękujemy, tej agencji już nie będziermy zatrudniać - tak winniśmy zakończyć cały temat.
odpowiedź
User
hehe
prowokacje miałkie nie mają szans, a jednak dałeś się na taką prowokację złapać. podobnie jak użytkownik XLN, który wyraźnie powinien napić się ziółek na uspokojenie ;)
odpowiedź