WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Deloitte Digital zrealizuje kampanię Lay’s „Which Lay’s Is Yours?” na 13 rynków europejskich

Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun partnerami, będą wspólnie realizować projekty digital i ATL

2018-02-13 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun podpisały wczoraj umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów z obszarów digital oraz ATL.

Olgierd Cygan i Rafał Baran, fot. Filip Klimaszewski Olgierd Cygan i Rafał Baran, fot. Filip Klimaszewski

Pierwsze informacje o planowanej współpracy Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun pojawiły się pod koniec ubiegłego roku.

W ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej obie firmy będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

- Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania - komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Dzięki uzupełnieniu portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL, Deloitte Digital rozwija ofertę digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Firma w listopadzie 2017 roku przejęła w tym celu również szwedzką agencją Acne, na poziomie globalnym zaś współpracuje z amerykańską Heat.

- Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie. Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje - podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader.

FCB Bridge2Fun obsługuje m.in. Showmax, T-Mobile i Born2Be. Pod koniec listopada ub.r. Grupa 4Fun Media, do której należy Bridge2Fun, przejęła od koncernu Interpublic Group agencję reklamową FCB Warsaw. 

Agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital działa na polskim rynku od października 2015 roku, w wyniku przejęcia przez Deloitte agencji Digital One. Kieruje nią Olgierd Cygan. Składa się z zespołów digital agency, salesforce, experience design i digital business transformation.

Autor: jd

Wiecej informacji: Olgierd Cygan, Rafał Baran, Deloitte Digital, FCB Bridge2Fun

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia