Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun partnerami, będą wspólnie realizować projekty digital i ATL

Firma Deloitte Digital oraz agencja FCB Bridge2Fun podpisały wczoraj umowę partnerską dotyczącą wzajemnej współpracy w realizowaniu projektów z obszarów digital oraz ATL.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun partnerami, będą wspólnie realizować projekty digital i ATL
Olgierd Cygan i Rafał Baran, fot. Filip Klimaszewski

Pierwsze informacje o planowanej współpracy Deloitte Digital oraz FCB Bridge2Fun pojawiły się pod koniec ubiegłego roku.

W ramach podpisanej ramowej umowy partnerskiej obie firmy będą wspierać się wzajemnie w ramach realizacji projektów digital oraz ATL. Oznacza to komplementarne podejście do projektów, oferty przetargowej, a także przyszłych realizacji.

- Niezmiernie mnie cieszy ta współpraca. Łącząc kompetencje, wykorzystujemy swoje najmocniejsze strony, dzięki czemu możemy zaproponować klientom to, co najlepsze. Taka hybryda nie byłaby możliwa bez pełnego, wzajemnego zaufania - komentuje Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Dzięki uzupełnieniu portfolio usług o umiejętności kreatywne ATL, Deloitte Digital rozwija ofertę digital marketingu oraz wdrożeń technologicznych. Firma w listopadzie 2017 roku przejęła w tym celu również szwedzką agencją Acne, na poziomie globalnym zaś współpracuje z amerykańską Heat.

- Szukamy najbardziej wartościowego miksu po to, aby dostarczać kompetencji, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie. Deloitte Digital CE planuje dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje - podsumowuje Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader.

FCB Bridge2Fun obsługuje m.in. Showmax, T-Mobile i Born2Be. Pod koniec listopada ub.r. Grupa 4Fun Media, do której należy Bridge2Fun, przejęła od koncernu Interpublic Group agencję reklamową FCB Warsaw. 

Agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital działa na polskim rynku od października 2015 roku, w wyniku przejęcia przez Deloitte agencji Digital One. Kieruje nią Olgierd Cygan. Składa się z zespołów digital agency, salesforce, experience design i digital business transformation.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim