Deloitte przejął Stratosferę, jej pracownicy i marka zostają

Koncern Deloitte przejął polską firmę doradztwa marketingowego Stratosfera. Jej zespół będzie pracować w Deloitte, oferując usługi pod marką Stratosfera by Deloitte.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Deloitte przejął Stratosferę, jej pracownicy i marka zostają
Krzysztof Najder

Stratosfera została założona w 1997 roku. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marek i innowacji marketingowych oraz międzynarodowych analizach kulturowych.

- Bycie częścią Deloitte to dla nas szansa na wzbogacenie kompetencji i możliwość działania na większą skalę. To także okazja do poszerzenia zakresu naszych usług dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii i unikalnych narzędzi analitycznych, jakimi dysponuje Deloitte - tłumaczy Krzysztof Najder, współzałożyciel i partner zarządzający Stratosfery. - Zdecydowaliśmy się na połączenie sił z ludźmi znanymi z inspirującego podejścia do najtrudniejszych problemów związanych z budowaniem i rozwojem marek. Jesteśmy pewni dopasowania i komplementarności naszych kompetencji. Połączone zespoły będą ściśle współpracować, aby w pełni wykorzystać to, co najlepsze w obu organizacjach i tworzyć skuteczne rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom naszych klientów - zapowiada Zbigniew Szczerbetka, lider działu konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.

Firmy nie ujawniają wartości finansowej transakcji. Po dołączeniu do Deloitte zespół Stratosfery będzie pracować nad zestawem nowatorskich usług wykorzystując silne strony obu firm, przede wszystkim w zakresie strategii marketingowych i pozycjonowania marek. Do Deloitte przeszli wszyscy pracownicy Stratosfery, planowane jest też zatrudnienie kolejnych osób.

- Będziemy pomagać naszym klientom mierzyć się z najbardziej wymagającymi wyzwaniami i pomagać im w tworzeniu innowacyjnych strategii marketingowych idealnie dopasowanych do ich celów biznesowych i opartych na doskonałej, znajomości rynku wynikającej z wieloletniego doświadczenia oraz umiejętnego zastosowania zaawansowanych technik badawczych w analizie potrzeb docelowych grup klientów i trendów dla poszczególnych kategorii - przekonuje Zbigniew Szczerbetka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"