Demo Effective Launching przygotowuje strategię promocji i komunikacji Łodzi

Demo Effective Launching rozpoczęła prace nad strategią promocji i komunikacji Łodzi. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prace nad strategią promocji i komunikacji Łodzi, które rozpoczęła właśnie Demo Effective Launching, będą przebiegać w trzech etapach. Najpierw agencja we współpracy z TNS OBOP przeprowadzi badania ilościowe i jakościowe wśród mieszkańców tego miasta, a także w województwie łódzkim, innych polskich miastach oraz poza granicami kraju. Będą one dotyczyć postrzegania wizerunku Łodzi, podobnie zresztą jak konsultacje społeczne, w ramach których mieszkańcy tego miasta będą mogli – m.in. w serwisie internetowym kieruneklodz.pl – zadawać pytania i wysuwać propozycje związane z tym projektem, a także obserwować jego postęp.

Następnie Demo Effective Launching zajmie się planowaniem strategicznym, ustali kluczowe założenia i główną ideę dla Łodzi oraz wyznaczy cele i grupy docelowe. Na końcu agencja wprowadzi wcześniejsze ustalenia w życie i zoptymalizuje je z już istniejącymi działaniami, tak by uzyskać efekt synergii. Projekt ma zostać zakończony w listopadzie bieżącego roku. Po każdym etapie prac ich wyniki będą przedstawiane na konferencjach prasowych.

Demo Effective Launching zdobyła to zlecenie w ramach przetargu, który rozstrzygnęła właśnie komisja złożona z przedstawicieli rady miejskiej i biura promocji Łodzi. O realizację projektu starało się ogółem pięć agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową