SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy

Karol Skorupski, dotychczasowy dyrektor biura reklamy Grupy Allegro i GG Network, został od kwietnia br. dyrektorem biura reklamy Fratrii. Wraz z nim z Grupy Allegro i GG Network do wydawcy "W Sieci" przeszli też Marcin Ośmiałowski i Łukasz Sobol.

Karol SkorupskiKarol Skorupski

- Wzmacniamy zespół wydawnictwa w związku z bardzo dobrymi wynikami naszych tytułów i kolejnymi projektami, nad którymi pracujemy - wyjaśnia Tomasz Przybek, prezes Grupy Fratria. - Karol Skorupski to profesjonalista, zna doskonale rynek i rynek zna jego - dodaje. 

Fratria w drugiej połowie kwietnia br. zamierza wydać nowy tygodnik o charakterze tabloidu, poświęcony polityce, sprawom społecznym oraz show-biznesowi, zawierający też program telewizyjny. Tytuł ma liczyć 48 stron i ukazać się w nakładzie 500 tys. egz. Jak niedawno informowaliśmy, pracują nad nim byli dziennikarze „Faktu”. Spółka podaje, że powierzchnia reklamowa pierwszego numeru pisma jest już niemal w całości sprzedana.

Karol Skorupski pracował w biurze reklamy Grupy Allegro i GG  Network od lutego 2012 roku. Wcześniej przez osiem lat był związany z Ringier Axel Springer Polska  - był tam kolejno dyrektorem biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektorem biura reklamy prasy codziennej i dyrektorem sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej związany był z Grupą Polskapresse i agencją Media Tak. Jest absolwentem SGH w Warszawie.

Marcin Ośmiałowski był w Grupie Allegro i GG Network dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Wcześniej też związany był z RASP jako dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych w biurze reklamy prasy codziennej. Z kolei Łukasz Sobol pracował w biurze reklamy Allegro i GG Network jako project manager. 

Ostatnio do Fratrii dołączył też Artur Grabowski, który w wydawnictwie został dyrektorem produkcji i dystrybucji (więcej na ten temat).

W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.

Dołącz do dyskusji: Desant z Grupy Allegro do Fratrii. Karol Skorupski szefem biura reklamy

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kl
To profesjonalista i świetny współpracownik. Karol, powodzenia!
odpowiedź
User
Das
Karolus Wielgus ! Powodzenia !!!
odpowiedź
User
Axel senior
Brawo Karol! Teraz będziesz miał okazję, żeby skopać tyłki tym oprawcom z Domaniewskiej
odpowiedź