SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam

TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca -  miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.

TVN, emitujący "Detektywów", miała średnio 21,04 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz  21,54 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 22,71 proc. i  21,35 proc. udziału.
 

OKRESAMRSHR %SHR/16-49
02-06.06 2011249038121,04%18,95%
02-06.06 2010276267722,71%21,35%


Największym zainteresowanie cieszyły się odcinki docu-crime pokazane jeszcze w lutym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl najpopularniejsze wydanie z 14 lutego zgromadziło 3,1 mln widzów.

TOP10AMRSHR%
14-02-2011314056121,54%
07-02-2011313600220,80%
21-02-2011309595821,07%
02-03-2011305765621,51%
09-02-2011305263320,95%
15-03-2011304252222,51%
21-03-2011304071922,58%
23-02-2011303346720,92%
28-02-2011302700021,27%
24-02-2011302691020,58%


Liderem w paśmie emisji formatu była Jedynka (3,01 mln widzów i 25,43 proc. udziału). W grupie komercyjnej (16-49) najlepszy okazał się Polsat (23,4 proc. udziału).

KonkurencjaAMRSHR%SHR(16-49)
TVP1301365425,43%19,10%
TVN249038121,04%18,95%
POLSAT226932919,15%23,40%
TVP27244196,11%5,17%


Wpływy reklamowe - z emitowanego od poniedziałku do piątku o 18.25 serialu “Detektywi” - wyniosły blisko 50 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

„Detektywów” oglądały przede wszystkim kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.

ProfilTVNADH %AFF
PłećMężczyźni33,15%69
Kobiety66,85%129
Wiek04-091,44%24
10-152,72%40
16 - 192,03%36
20 - 242,91%37
25 - 294,71%53
30 - 346,02%73
35 - 395,47%74
40 - 446,18%96
45 - 496,38%93
50 - 5411,49%143
55 - 5912,78%165
60+37,87%188
Wlk. miastaWieś27,65%71
< 50 tys.24,95%104
50-100 tys.11,49%134
100-200 tys.11,57%143
> 200 tys.24,34%121
WykształceniePodstawowe54,32%120
Średnie31,49%107
Wyższe10,03%80
Inne4,16%33


Obecnie TVN nadaje powtórki serialu. 

Dołącz do dyskusji: „Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
modrzew
Nareszcie koniec tego prymitywu ....było to w sumie żałosne widowisko.
odpowiedź
User
mondocane
to wszystko blichtr, tandeta i shbowbiznesowy kicz...wszystko sie robi dla kasy i dla utrzymania sie na wizji...ale niektorzy spadli juz tak nisko, ze dno jest kilkanascie pieter nad nimi...szkoda slow! Na pocieszenie - tak jest wszedzie.
A ja mam pomysl na zupelnie inna telewizje na cos czego jeszcze nie bylo i co moze zintegrowac spoleczenstwo, potrzebna by byla inna ramowka i zupelnie inne podejscie do tego co sie emituje...milego dnia!
odpowiedź
User
Lilly
Kiedyś oglądaliśmy "Detektywów" i rzeczywiście byli bardzo ciekawi, ciekawe wątki itd. Po roku oglądania raz w czasie reklamy przerzuciliśmy na Polsat i leciała akurat Pierwsza Miłość. od razu nas zauroczył ten serial i teraz w ciągu roku w tym samym czasie co ''Detektywi'' oglądamy Pierwszą Miłość na Polsacie. Pozdrowienia dla fanów Pierwszej Miłości ;)
odpowiedź