Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)

W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w marcu 2015 roku wyniósł 0,75 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 9,62 proc. do 0,57 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w marcu br. uplasował się na poziomie 0,14 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 38,1 proc. do poziomu 0,13 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruszaja-precastingi-do-osmej-edycji-mam-talent-ekipa-show-odwiedzi-10-miast_1 ##

Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w marcu br. wyniosła zaledwie 385 osób, co było najsłabszym wynikiem od startu stacji. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w marcu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 3,33 proc., wyniósł 1,16 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,04 proc. udziału, do góry o 9,47 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,27 proc., - 32,50 proc.).Największym wzrostem (o 11,11 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (55,56 proc.) stracił kanał mjuzik.tv - jego wynik spadł do 0,04 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online