SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Do Lewiatana jeden krok” w kampanii sieci sklepów (wideo)

Ruszyła nowa kampania promująca sieć sklepów Lewiatan. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok” - przygotowały firmy Effectica, Codemedia i Motion Brand.

Celem kampanii jest przekonanie, że Lewiatan jest siecią sklepów najbliższą konsumentom i rozumiejącą ich potrzeby. Spoty reklamowe, których osią jest przebój Andrzeja Dąbrowskiego „Do zakochania jeden krok”, mają podkreślać walory zakupów w Lewiatanie: bogatą ofertę świeżych produktów, a także szeroką gamą produktów marki własnej tej sieci.

Akcja, która została zaplanowana do 29 grudnia, obejmuje większość stacji telewizyjnych.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Effectica, spot zrealizował dom produkcyjny Motion Brand, a planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Codemedia.

Dołącz do dyskusji: „Do Lewiatana jeden krok” w kampanii sieci sklepów (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
To robiło Heart & Brain?
odpowiedź
User
BOZENA
BARDZO TRAFNIE .PRODUKTY RZECZYWIŚCIE KUSZĄ , AŻ SIĘ CHCE JEŚĆ . WSZYSCY W REKLAMIE SYMPATYCZNI MILI .MNIE NAJBARDZIEJ PODOBA SIE DZIEWCZYNKA ( CHYBA GRA TU GŁÓWNE SKRZYPCE ) BO NAJWIĘCEJ JA WIDAĆ , SYMPATYCZNA , ŚLICZNA - BARDZO FAJNIE . NAJLEPSZA REKLAMA LEWIATANA .GRATULACJE .
odpowiedź
User
ja
Nie do tej muzy ta marka, nadużycie -porażka- mocno niesmaczne.........ohyda......
odpowiedź