SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale

„Polityka” i „Tygodnik Powszechny” to jedyne tygodniki opinii, które w I kwartale br. zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalała sprzedaż magazynów „Do Rzeczy” oraz „Gazeta Polska”.

Liderem sprzedaży ogółem tygodników opinii I kwartale br. był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media), który w tym okresie sprzedał się w liczbie 142 752 egz.  Było to 0,4 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zwiększył się o 0,51 proc. do 119 223 egz. Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale br. zmniejszyła się o względem I kwartału ub.r. 1,94 proc. i wyniosła 113 796 egz.

Czwarta lokata należała do wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci”. Zanotował on średnią sprzedaż ogółem na poziomie 74 185 egz. po spadku o 6,51 proc.

Piąty był tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) z wynikiem na poziomie 52 059 egz., którego średnia sprzedaż spadła o 21,5 proc., czyli najbardziej w zestawieniu. Drugi największy spadek w rankingu, wynoszący 19,71 proc., zanotowała będąca na siódmym miejscu „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Jej wynik to 36 413 egz.

Największym wzrostem, wynoszącym 11,14 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Jego średnia sprzedaż ogółem to 18 356 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

208239

142752

142752

199422

143320

143320

Polityka

172792

119244

119223

173072

118624

118614

Newsweek Polska

171240

113839

113796

173448

116052

116052

W Sieci

153458

74187

74185

170601

79354

79351

Tygodnik Do Rzeczy

125457

60984

52059

153132

75582

66318

Wprost

126453

119996

50999

122545

121390

51401

Gazeta Polska

110086

36921

36413

132832

45891

45351

Tygodnik Powszechny

39538

18760

18356

34154

16923

16516

Przegląd

51000

16958

16958

51000

18524

18524

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

468198

295888

295888

490733

313345

313345


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” liderami spadku w I kwartale

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:P
No i jak nastroje, niepokorni? Jakies triumfalne newsy o kondycji GW na pocieszenie? :)
odpowiedź
User
rocky
Liderzy spadku.... Nowa kategoria dla niepokornych. Gratulacje za wasz wkład w ewolucję języka polskiego.
odpowiedź
User
ala
Dziwne, Gazeta polska ciągle ma najwyższe spadki. To już jej w ogóle nie powinno być. Kupuję w trzech kioskach, zależnie gdzie akurat jestem i widzę, że dobrze schodzi.
odpowiedź