Średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia tygodników opinii „Gościa Niedzielnego” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) w listopadzie 2014 roku wyniosła 139 075 egz. Było to o 2,53 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. >>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 3,37 proc. do 116 398 egz.Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. zmalała o 3,09 proc. i wyniosła 111 219 egz.Tuż za podium znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 69 106 egz., po spadku o 16,49 proc.Najwięcej, bo 26,57 proc. stracił plasujący się oczko niżej „Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro). W listopadzie ub.r. sprzedawał się on średnio w liczbie 53 143 egz. Trzeba jednak podkreślić, że wtedy tytuł był o 1 zł droższy niż w listopadzie 2013 roku, gdy kosztował 4,90 zł. Wydawca podniósł cenę tygodnika do 5,90 zł w marcu ub.r.Spory spadek, wynoszący 26 proc., zanotował też będąca na miejscu siódmym „Gazeta Polska” (Niezależna Wydawnictwo Polskie). Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 36 857 egz.Z kolei największym wzrostem w rankingu pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który zajął miejsce ósme. Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się bowiem o 4,59 proc. do 18 097 egz.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 1,90 proc. również odnotował „Tygodnik Do Rzeczy”. Natomiast najwięcej stracił tygodnik „W Sieci” (4,97 proc.).
Średnia sprzedaż ogółem tygodników opinii w 2014 roku - dane miesiąc po miesiącu
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











