„Dobre Rady” liderem, dominacja pism dla kobiet (TOP 126 miesięczników)

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 126 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem poradnikowych „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lutym 2013 roku wyniosła 412 494 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była wyższa o 6,78 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.

Drugie miejsce zajęły „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press). Wynik sprzedażowy tego miesięcznika w analizowanym okresie zmalał o 11,31 proc. do poziomu 394 270 egz.

Z pozycji lidera na ostatnią lokatę podium spadł kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda). W lutym 2013 roku tytuł sprzedał się w liczbie 391 526 egz. W stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 18,07 proc.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły miesięczniki poradnikowe dla pań. Były to: „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), „Świat Kobiety” (także Bauer), „Poradnik Domowy” (Agora) i „Claudia” (G+J Polska).

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - uplasował się dopiero na miejscu ósmym ze sprzedażą ogółem wynoszącą 232 460 egz. (po spadku o 3,63 proc.). Pierwszą dziesiątkę miesięczników zamykają: „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) i „Przepis na Zdrowie” (Phoenix Press).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?