„Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)

Zaczęła się internetowa kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dojdźcie wspólnie”, przygotowała i realizuje agencja K2, która rozpoczyna w ten sposób obsługę kreatywną marki Durex.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)

Kampania w zabawny sposób przedstawia naturalne różnice i dopasowanie się kobiety i mężczyzny w akcie seksualnym. Animowany spot opisuje to w formie rymowanego wierszyka.

W ramach akcji uruchomiono stronę Performaxintense.durexmowi.pl, na której m.in. działa mechanizm generujący wiersze w oparciu o odpowiedzi udzielone przez partnerów na pytanie, co ich kręci.

Akcja potrwa do końca lutego.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2, która w grudniu ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Durex.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski