„Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)

Zaczęła się internetowa kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dojdźcie wspólnie”, przygotowała i realizuje agencja K2, która rozpoczyna w ten sposób obsługę kreatywną marki Durex.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dojdźcie wspólnie” w kampanii Durex Performax Intense (wideo)

Kampania w zabawny sposób przedstawia naturalne różnice i dopasowanie się kobiety i mężczyzny w akcie seksualnym. Animowany spot opisuje to w formie rymowanego wierszyka.

W ramach akcji uruchomiono stronę Performaxintense.durexmowi.pl, na której m.in. działa mechanizm generujący wiersze w oparciu o odpowiedzi udzielone przez partnerów na pytanie, co ich kręci.

Akcja potrwa do końca lutego.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2, która w grudniu ub.r. wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Durex.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style