SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Domowy odpoczynek w wiosennej kampanii IKEA (wideo)

Sieć sklepów meblarskich IKEA rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Niech żyje dom!”, w której narratorem jest Bartek „Fisz” Waglewski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Saatchi&Saatchi IS, MEC, Tank i Lunapark.

Article

Reklamy z nowej kampanii zachęcają, żeby w natłoku zadań i obowiązków znaleźć czas na odpoczywanie, najlepiej we własnym domu. Jednocześnie IKEA prezentuje meble i dodatki z naturalnych tkanin oraz materiałów, podkreślając, że pomagają one osiągnąć spokój i lepiej wypocząć.

Jest to kolejna odsłona akcji pod hasłem „Niech żyje dom!”, w której jako narrator występuje muzyk Bartek „Fisz” Waglewski. Poprzedni intensywny etap działań był realizowany w okresie bożonarodzeniowym.

Obecna kampania obejmuje telewizję (m.in. spoty kontekstowe przed blokami filmowymi i programami sportowymi), internet (m.in. współpraca z influencerami i niestandardowe aktywności w mediach społecznościowych), radio i punkty sprzedaży.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Spot wyreżyserował Szymon Pawlik, nakręcił Marek Sanak, a muzykę przygotował Andrzej Smolik.

Za aktywności z udziałem influencerów odpowiada Hash.fm, za komunikację PR - agencja Garden of Words, a za zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Domowy odpoczynek w wiosennej kampanii IKEA (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing